Scraplings

Een leuke uitdaging bij cards en scrap, maak van restjes papier scraplings van ongeveer 7 x 15 cm.
Omdat er binnen 3 weken 3 geboortekaartjes bij ons zijn binnengekomen heb ik een boy en een girl scrapling gemaakt.
Met mijn cricut de letters gesneden en verder het simpel gehouden met wat knoopjes en plaksteentjes en lintjes.
Mijn idee is ze te bevestigen aan het kraamkadootje. Staat vast heel leuk!!

Boy and Girl

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

Ik kijk ook veel op andere blogs en heb alle blogs van de designteams van cards en scrap al bekeken. Daar krijg je inspiratie van!

Leuk dat je even kwam kijken op mijn blog.

Groetjes Margreet

3 gedachtes over “Scraplings

  1. Wat een leuke scraplings, Margreet!! Helemaal leuk om ze aan een kraamkadootje te hangen!!
    Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Cards & Scrap!
    Groetjes Tinie

    p.s. Wil je nog even een link maken naar ons blog?
    (is één van de regels voor deelname;))

  2. Wat een leuke scraplings heb je gemaakt
    met hele mooie letters erop .
    Gezellig dat je meedoet met de uitdaging bij het
    Cards&Scrap blog
    Groetjes Marcella

Geef een reactie

