Budgetscrappen

Hoi allemaal,

Hierbij mijn eerste blogpost over budgetscrappen. Ik scrap al een aantal jaar en het leek mij leuk om ook eens mee te doen met een wedstrijd. Daarom heb ik mijn blog gelanceerd. Mijn dochter heeft mij wel even op weg geholpen.

Hieronder zie je mijn eerste ontwerp die ik van weggooi materiaal heb gemaakt.
De gebruikte materialen:
– Inpakpapier
– Twee cadeaulintjes
– Ribbelkarton uit speculaaspak
– Knoopjes
– Vel wit papier
– Hartjesknoopjes (te koop bij Zeeman)
– Twee kanten lintjes die ik nog had liggen.

Groetjes van Margreet

Budgetscrappen1.1Budgetscrappen1.2Budgetscrappen1.3

4 gedachtes over “Budgetscrappen

  1. hoi hoi

    nou leuke lo is het geworden zo als eerste op je nieuwe blog.
    25 jaar getrouwd dat verdiend wel heel wat hartjes leuke hoor.
    Super dat je mee doet bij cards and scrap.

    groetjes Thamar

  2. Wat een superleuke budgetLO heb je gemaakt! Lees dat je zelfs ribbelkarton van de speculaasjesverpakking hebt gebruikt,geweldig! En ook een stralende foto van the happy couple heb je gebruikt,leuk! Gefeliciteerd, 25 jaar is wel een mijlpaal:)
    Gezellig dat je meedoet met de budget-uitdaging bij Cards&Scrap! Doe je volgende keer ook weer mee?
    Groetjes en fijne dag,
    Brenda DT Cards&Scrap

Geef een reactie

